اسامی شیاطین

بائل:

اولین و بزرگترین شیطان (جنی ) که حضرت سلیمان آنرا به بند کشید بائل نام داشت . شیطانی نامرئی که در اشکال گوناگون ظاهر می شد گاهی وقتها مانند گربه و بعضی وقتها مانند یک وزغ و گاهی اوقات بصورت یک مرد که اورا می شناسید. بائل بیش 66 سپاه از شیاطین را فرماندهی می کند و فرماندهی منطقه جنوب با اوست .

آگارس:

دومین شیطان(جنی ) بود که حضرت سلیمان آنرا به بند کشید. فرماندهی منطقه شرق بر عهده این شیطان بود. معمولا خود را بصورت یک مرد سوار بر تمساح و یا یک پیرمرد آرام نشان می دهد. آگارس علاقه زیادی برای بردن آبروی انسانهای مومن و روحانی دارد. آگارس جنی است که مسئول بوجود آمدن زلزله می باشد. 31 سپاه از شیاطین تحت اختیار او هستند.

واساگو:

 

معروف به شاهزاده شکست ناپذیر . از نظر طبیعت و رفتار مانند آگارس عمل می کند. سپاهیان او هستند که به انسانها کمک می کنند تا از امور مخفی و پشت پرده سر در بیاورند . او تسلط فوق العاده ای به اتفاقاتی که در گذشته رخ داده دارد.

 

سامیجینا:

 

علامت اصلی این جن(شیطان) آن است که در مقابل انسانها بصورت الاغ و یا اسب ظاهر می شود. این شیطان صدای بسیار خشنی داشته و 30  سپاه از شیاطین را رهبری می کند.او شعبده بازی  و سحر به انسانها می آموزد ، بعلاوه آنکه مسئولیت ارواح انسانهایی که با بار گناه زیاد می میرند نیز با اوست.

 

مارباس:

معروف به روح پنجم . او رهبریست بسیار توانا بصورت یک شیر بزرگ ظاهر می شود اما اگر انسانی از او بخواهد خود را بشکل انسان می کند.همیشه در حاله ای از ابهام و راز سخن می گوید و به انسان از بیماریها خبر می دهد. او هنر و دانش و علم مکانیک را بخوبی می داند. 36 سپاه از شیاطین تحت فرمان او هستند.

والفور:

ششمین جنی (شیطانی ) که حضرت سلیمان آنرا به بند کشید . او شاه بزرگ است با تنه شیر و سر دختری ایرانی . او در نظر  بیننده همیشه آشنا می آید. اما از این آشنایی سوء استفاده کرده و چیزهای روحانی مختلفی را از انسان به سرقت می برد. 10 سپاه از شیاطین تحت فرمان او هستند.

آمون :

این شیطان بسیار بزرگ و قدرتمند است . او شمایل گرگی را دارد که بدن مار دارد و شعله های آتش را از دهانش به بیرون استفراغ می کند. بعضی وقتها به شکل انسانی با دندان سگ ظاهر می شود و یا به مانند کلاغ سیاه . او جنی است که از گذشته و آینده خبر می دهدو بین دوستان اختلاف و تفرقه می اندازد. 40 سپاه از شیاطین تحت فرمان او خدمت می کنند.

 بارباتوس :

هشتمین جنی (شیطانی ) بود که حضرت سلیمان آنرا به بند کشید. قدرت فراوانی دارد . آواز پرندگان و پارس کردن بی وقفه سگها بخاطر اوست . او همان جنی است که به ساحران کمک می کند تا مکان گنجینه ها و دفینه ها را بیابند. او بعضی وقتها انسانها را به نیکی دعوت می کند و معمولا علاقه زیادی به برقراری ارتباط با انسانهای قدرتمند دارد.بیش از 30 سپاه از شیاطین تحت فرمان او هستند.

پایمون :

نهمین شیطان . شیطانی بزرگ و بسیار قدرتمند. معمولا خودش را بصورت مردی نشسته بر جماد شتر که یک ترامپت نیز بر دست خود دارد و تاج با شکوهی نیز بر سر دارد. آری او خالق و خدای موسیقی است . این شیطان از تمامی علوم سر در می آورد . این مهم میسر نمی شود مگر آنکه ساحر او را به نوعی وادار به پاسخگویی کند.آنچه که در دل زمین و دریا هست را می داند.200 لشگر از شیاطین تحت فرمان او هستند.آنچه که در باره این شیطان جالب است که بدانید آن است که بعضی از اعضای سپاه او را ملائکه تشکیل می دهند(5 سپاه از 200 سپاه). البته سپاهش به جهت بزرگی 2 فرمانده به نامهای لابال و آبالی دارد.

بائر:

دهمین جن( شیطان ) که حضرت سلیمان اورا به بند کشید . او معمولا بصورت خورشید ظاهر می شود.او استاد فلسفه و اخلاق و هنر و منطق است و اطلاعات بسیار زیادی درباره گیاهان دارد . فضل و بخشش زیاد است.50 سپاه از شیاطین تحت فرمان او هستند.

جوشیون :

شیطانی قدرتمند و قوی . همه چیز را درباره گذشته و حال و آینده می داند. معانی را بخوبی می داند. معمولا پاسخ دهنده ای توانا به سوالات بشر است.عطا ، افتخار و عزت  و دوستی برایش هیچ ارزشی ندارد. بیش از 40 سپاه از شیاطین تحت فرمان او هستند.

سیتری :

دوازدهمین شیطانی که حضرت سلیمان او را به بند کشید.شاهزاده ای بزرگ که سر پلنگ و تنه گاو به همراه بال دارد. اما پس از طرد شدن گاها بشکل بشر و بسیار زیبا مقابل انسان ظاهر می شود. حتی گاهی وقتها بصورت زن برهنه و زیبا ظاهر می شود. این همان شیطانی است که عشق بسیار شدید را بین زن و مرد ایجاد می کند. 60 سپاه از شیاطین تحت فرمان او هستند.

بلد یا بیلد :

سیزدهمیم جن(شیطانی ) که حضرت سلیمان او را به بند کشید . سیمایی بس مهیب دارد. معمولا اورا سوار بر اسبی رنگ پریده با آلات موسیقی در دستانش می بینند . در اولین ملاقاتش با انسان ها معمولا خود را بسیار خشمگین نشان می دهد. مواجه با او به شجاعت خیلی زیادی نیاز دارد. بیشتر در نواحی جنوب و شرق دیده می شود . اگر در تعامل با او ساحری نا توان باشد بیلد او را نابود خواهد کرد. ساحرانی که با این شیطان بیعت کرده اند معمولا حلقه ای از جنس نقره بر دست چپشان به نشان بیعت در دست دارند. این شیطان مهارت خاصی در ایجاد عشق میان زنان و مردان دارد. 85 سپاه از شیاطین تحت فرمان او خدمت می کنند.

لرایخا :

چهاردهمین جنی( شیطانی )   که حضرت سلیمان او را به بند کشید . شیطانی است بسیار قدرتمند . او معمولا خود را بصورت تیر اندازی که لباسی سبز رنگ به تن دارد نشان می دهد. ساحران از او درباره نتیجه جنگها و مسابقات در سرتاسر دنیا سوال می کنند ( او همه را می داند).30 سپاه از شیاطین تحت فرمان او خدمت می کنند .

الیگوس:

پانزدهمین جن (شیطانی ) که حضرت سلیمان او را به بند کشید. شیطانی بسیار قدرتمند  که خودش را بصورت سربازی که پرچم در دست دارد نشان می دهد و گاهی وقتها بصورت مار ظاهر می شود.او از مطالب پنهانی خبر دارد . بخصوص آنکه عاقبت و سرنوشت سربازان در میدان نبرد را می داند.60 سپاه از شیاطین تحت فرمان او هستند.

زپار :

شانزدهمین جنی (شیطان) که حضرت سلیمان اورا به بند کشید . در مقابل انسان معمولا بصورت سربازی با لباس و زره بر تن ظاهر می شود . او او عامل اصلی است که باعث می شود زنان بطور ناگهانی عاشق مردی شوند.البته تخصص خاصی در بدبخت کردن و بی ثمر کردن آن عشق نیز دارد. این شیطان 26 سپاه از شیاطین رده پایین را رهبری می کند .

بوتیس :

هفدهمین جن (شیطان) که حضرت سلیمان او را به بند کشید . او به انسانهای خائن و زشت خو و بد نهاد کمک می کند تا امیالشان را عملی کنند . گاهی وقتها در مقابل انسان بصورت انسانی که شمشیری نورانی در دست دارد ظاهر می شود. همه چیز را درباره گذشته می داند.

بادین :

هجدهمین جن (شیطان) که حضرت سلیمان اورا به بند کشید . ظاهرش مردی قوی هیکل با دم مار که نشسته بر اسبی رنگ پریده . او خواص گیاهان را بخوبی می داندو سنگ های گرانبها و با ارزش را بخوبی می شناسد. این شیطان استاد نقل و انتقال است . بطور ناگهانی می تواند یک انسان را از کشوری به کشور دیگر منتقل کند. بیش از 30 سپاه از شیاطین در اختیار و فرمان او هستند .

سالوس :

نوزدهمین شیطانی ( جن ) که حضرت سلیمان او را به بند کشید . او بسیار شجاع بوده و همیشه او را به شکل سربازی سوار بر تمساح با تاجی بر سر می بینند.او تبحری خاص در ایجاد عشق میان زنان و مردان دارد . 30 سپاه از شیاطین تحت فرمان او هستند.

پورسون :

بیستمین جن (شیطانی) که حضرت سلیمان او را به بند کشید . او خوش منظر بوده و بصورت مردی با چهره شیر ظاهر می شود.گاهی وقتها بصورت آدمی خائن و بدنهاد که سوار بر خرس است ظاهر می شود.قبل از امدنش صدایی مانند صدای ترامپت شنیده می شود.او از همه امور پنهانی باخبر است و می تواند گنجینه ها را پیدا کند.و همه چیز را درباره گذشته و حال می داند. او می تواند بدن انسان را گرفته و او را به پرواز در آورد. تسلط او به امور زمینی واقعا کم نظیر است. این شیطان در برخی امور الهی نیز اطلاعات دارد. 22 سپاه از شیاطین تحت فرمان او هستند .

 

بعضی از اسامی شیاطین جنی عبارتند از : 1 - حارث2- زهاء 3- خنزب 4- ولهان 5- خناس 6 - ابلیس
الحارث : اسم شیطان در آسمان است
خنزب : شیطان مخصوص نماز که انسان را در نماز وسوسه می کند .
الزهاء : شیطان ویژه شب که بندگان را به خواب بیشتر فرا می خواند.
ولهان : شیطان مامور وضو که انسان را وسوسه می کند وضو را بدون ((بسم الله الرحمن الرحیم )) به پایان برساند.
خناس: شیطانی که در سینه ها وسوسه می کند .
ابلیس : رهبر شیاطین جنی است که از دستور خداوند سبحان سر پیچی کرد و از در گاهش رانده شد .

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 1 / 3 / 1391برچسب:,
ارسال توسط امین