انرژي را شیبا Ra~Sheeba،فدراسيون كهكشاني Alcyone

مرلین آنها را به خانه خود واقع در دامنه کوه های Barrier دعوت کرد و آنها دعوت را پذیرفتند و انجام دادن یا ندادن مراسم را پرسیدند . مراسم انجام شد ، انرژی فوق العاده بود . انرژی خداوندی ، بر روی کسانی که در آن مکان زندگی می کردند شروع به جاری شدن کرد . این انرژی سبب به یاد آوردن نقش خود در این بازی شد .
پیتر کانالی برای سمبلها و کلمات شد . مرلین شروع به دریافت همسویی راشیبا و نحوه اعمال آن شد .
مایکل هم رابطه اش را با دنیا حفظ می کرد .
خیلی جالب است یادآوری زندگی های گذشته ما و نقشهایمان و اینکه راشیبا اولین بار توسط فرعون و همسرش به مصر آورده شد .
از طرف روح خواسته شد که نام این انرژی Ra sheeba نامیده شود ( که راشیبا خوانده می شود ).
زوجی که از اینگلیس آمده بودند ( آلن و شرلی ) همچنان مشغول دریافت انرژی سمبلها و طبقه بندی آنها بودند. به آنها هم نام گذاری راشیبا گفته شده بود .
آلن ، شرلی و تینا بار دیگر به استرالیا رفتند و در آنجا اولین کارگاه راشیبا را برگزار کردند .
هشت نفر بازیکنان اصلی ، همسویی گرفته و مستر راشیبا شدند .
حالا در کشورهایی همچون : استرالیا ، آلاسکا ، کانادا ، مصر ، انگلستان ، اکوادور ، فنلاند ، فرانسه ، آلمان ، یونان ، هلند ، هند ، اندونزی ، اسرائیل ، ایتالیا ، ژاپن ، لبنان ، مکزیک ، فیلیپین ، اسپانیا ، سوئیس ، ترکیه و ایالات متحده آمریکا مستر های راشیبا حضور دارند .
پیتر و مرلین راشیبا را به استرالیا بردند و اینک در اینترنت جا گرفته است . و همچنین به خواست روح ، جهت در آغوش گرفتن جهان توسط راشیبا ، ادامه می دهند .
راشیبا چیست ؟
راشیبا قسمت خیلی قدرتمند از انرژی زندگی جهانی است .
اکنون ارتعاشات انسانها به اندازه نیاز بالا رفته و این گردابها ی انرژی شروع به جاری شدن نموده است. به این سطح از ارتعاش فقط در دوران مصر باستان ناظران رسیده بودند. بازیکنان اصلی حاظر بودند و کسی که این انرژی را منتقل می کرد فرعون بود .
بعد از اینکه فرعون مرد ، همه چیز غیب شد . حال بار دیگر بازیکنان اصلی برای صاحب شدن به این انرژی ، دوباره جایگاه خود را روی تخته بازی گرفتند . این بار افراد زیادی صاحب این انرژی خواهند شد و در راه ارتقاء آن کمک بزرگی خواهد شد .


دیگر از آن سوء استفاده نخواهد شد . چون این انرژی فقط در دست یک فرد یا گروه خاصی نخواهد بود و افراد زیادی خواهان این انرژی خواهند بود و بطور وصف نا پذیری شروع به جاری شدن انرژی بزرگی خواهد کرد که تاکنون تا این حد نبوده . این اولین اتحاد انرژی Ra با Sheeba است .
Sheeba : قسمت مؤنث انرژی شفای ، عشق ، جنسی ، خداوندی و چهره شاد و خطاب مستقیم به منبع جهانی .
Ra : یعنی مرکز ، منبع . بزرگترین مرکزش از خورشید متولد می شود .
شیبا ، رع و یا راه را نشان می دهد . فقط با وساطت شیبا می شود به رع رسید و راه صحیح رفتن به خانه را یافت .
شفای راشیبا واقعا بر روی چاکراها کار می کند . با ایجاد تغییرات روی دی ای ان ما و میدان مغناطیسی مان به ما داشتن عشق را می آموزد و باعث ایجاد رابطه با آن ( عشق )می شود .
عشق در هر سطحی به پیشرفت ما کمک می کند . باید به انرژی صاحب شده و اجازه ایجاد تغییرات روی ارتعاشاتمان را بدهیم . صاحب نور شوید . روشنایی خود را به هرکسی نشان دهیم و ببینیم چه کسانی متوجه این نور شدند .

همسویی چکار می کند ؟
همسویی ، با تغییر ارتعاشات و تغییر رنگ روح ، منجر به جریان عشقی درونی می شود .

آماده بودن خود را برای همسویی با راشیبا را چگونه متوجه خواهیم شد ؟
ارتعاشات را حس خواهید کرد . کسانی که این را حس می کنند دوباره ناظران و از صاحبان انرژی رع خواهند بود .

http://www.shamballa.mysteria.cz/images/ra.jpg

****************************************************************

این هم یک مصاحبه با Merilyn Bretherick (بنیانگذار راشیبا ) در ترکیه :

همه چيز درباره راشبا

انرژي راشبا توسط Merilyn Bretherick در دنيا بنا شده و Sal Rache هم با ” آگاهي اژدها ” همسو شده است . اين همسويي ها تا اروپا ادامه پيدا كرده و در تركيه تمام شد . بازيكنان اصلي راشبا كه با كمك انرژي براي ارتقاء ارتعاشات مشترك دنيا كمك فراواني كرده اند ، در ازمير و استانبول دور هم جمع شدند و من فرصتي يافتم تا سوالاتي را از آنها بپرسم .
زماني كه Merilyn و Sal به استانبول آمدند ، به كمك Korkut Keskiner كه تمام برنامه هاي لازم را تدارك ديده بود ، انرژي راشبا را زير ذره بين برديم طوريكه سوالات ، خود باعث سوالاتي شد .
Korkut از Merilyn و Sal سوالاتي را پرسيد ، اين مكالمه را بدون هيچ گونه تغييري به شما ارائه ميكنم .

Ferhan Gürbüz : مي خواهم به سوالاتي پاسخ دهيد كه وقتي شخصي براي اولين بار با راشبا مواجه ميشود ، مي پرسد.
انسانها چه چيزي را مي خواهند بدانند ؟
Merilyn : زماني كه شخصي چيزهايي در مورد راشبا مي شنود ، درباره سود آن سوال ميكنند . مي پرسند آيا مانند ريكي است . در مورد اجراي راشبا كنجكاوي ميكنند ، مي پرسند براي دريافت اين ارتعاشات حتما بايد مستر باشند و چه مقدار هزينه بايد پرداخت كرد .

Ferhan : به اول ماجراي راشبا برويم . مثلا در مورد ريكي ، مدت زمان زيادي است كه مي شناسيم ، يك داستان دارد ، چه كسي و چه اتفاقاتي رخ داده و در مورد نحوه انتقال آن ، همه ميدانند . Merilyn تو چگونه به انرژي راشبا دست پيدا كردي ؟ چطور مي خواهي آن را تعريف كني ؟
Merilyn : براي من در اصل به زمان بندي درست بستگي داشت ، چون ارتعاشات مشترك تمام انسانها در سطحي است كه در زمان آخناتون بود . در اصل بيشتر از آن زمان .چون انسانها در زمان آخناتون نتوانستند اين انرژي را در دنيا محكم كنند ، آخناتون مرد .
زماني كه ارتعاشات بالا مي رود ، تمام شرايط لازم به خودي خود فراهم مي شود .ارتعاش انسان وقتي رشد مي كند ، به سطحي خاص مي رسد و شرايط براي برگشت راشبا به خودي خود فراهم مي شود .
موقعي كه من همسويي را گرفتم ، ارتعاشات من به اندازه كافي بالا رفت .
بازيكنان اصلي راشبا ، آخناتون – Kia و ماه هستند . ماه دستور قتل آنها را صادر كرد. هم اكنون بنيان گذاران مشترك راشبا : Peter ، من و Michael انرژي آن سه نفر را حمل مي كنيم تا بتواند به ظهور برسد .
Ferhan : وقتي كه ميگوييد انرژي آنها را حمل مي كنيد ، يعني آنها را انكار ميكنيد ؟
Merilyn : از لحاظ ستاره بودن (كالبد اختري ) در اصل همه ما در بالا در يك جا بوديم و همه ما در استراليا در مكاني كه چشمه يا سرچشمه ناميده مي شد ، زندگي مي كرديم . كه اين نيز اشاره اي ديگر به درست بودن زمان . راشبا تقريبا در زمان كوتاهي ( حدودا 3 ماه ) بطور كامل به ظهور رسيد .
Ferhan :از زندگي دنياي خودت بگويم ، آيا حس ميكردي با همچين انرژيي روبرو شوي؟ فعل و انفعالاتي را بخاطر مي آوري ؟

http://willblogforfood.typepad.com/will_blog_for_food/images/ra.jpg
Merilyn : بعد از گرفتن همسويي مستري ، آمدن يك چيزهايي را حس ميكردم. از كارهاي ديگري كه انجام داده ام ، فعاليتهاي در مورد يك انرژي جديد به نام Shakira است و احساس زيادي كه دارم اين است كه اين انرژي به شكل متفاوتي خواهد آمد. هنگامي كه انرژي شروع به جاري شدن كرد ، فهميدم كه اين انرژي بطور كامل با انرژي Shakira فرق مي كند . اما بعد از دريافت همسويي ها ي آنها ، اطلاعات لازم در مورد آنها شروع به جاري شدن كرده و تك تك ما شروع كرديم به ، بخاطر آوردن خودمان .
Pen Gough به ما گفت براي ارائه اين انرژي در تمام دنيا اقدام كنيد، اما من در آن زمان اين را باور نكردم .
Pen Gough : Ferhan آيا اژدهاي تو نيست ؟ با او چطور آشنا شدي ؟
Merilyn : يك روز در شهر Adelai استراليا، هنگامي كه Peggy Dubro بنيان گذار حوزه الكترو مغناطيسي ، مشغول بررسي حوزه انرژي من بود، يك اژدها ديد و هنگامي كه با همكار خود راجع به آن صحبت ميكرد ، من در مسافتي بودم كه سخنان آنها را مي شنيدم . وقتي يك از آنها گفت اژدها، گوشهايم را فوري گرفتم .
در اصل به ما در مورد داشتن راهنمايان اژدها گفته بودند . آن شب من از Bella Antora راهنماي اژدهاي خودم را خواستم ، در اول يك كوچكش آمد و دومي Pen Gough بود .
من يك دوستي هم در آدلاي دارم . اژدها ها خيلي تو در تو بودند . يكبار اژدهاي او براي Pen Gough كانال شد. در آنجا اژدهاي او گفته بود : براي به ياد آوردن اصل ريشه Merilyn از گذشته خود، خيلي منتظر شديم.
بعد از آن Pen Gough شروع به همسويي دادن كرد ، ولي باور كردن آن كمي زمان برد .
او اولين راهنماي من است و از من مراقبت مي كند .
Ferhan : آيا براي محكم كردن راشبا در دنيا ، اژدها ها كمك كردند ؟
Merilyn : بله
Ferhan : آيا در زمان آخناتون ، اژدها هاي ديگري براي محكم كردن راشبا راهنمايي مي كردند ؟
Merilyn : بله
Ferhan : انسانهاي زيادي هستند كه حكايتهايي را در مورد اژدها ها مي دانند ، اما در مورد ارتباط اژدها ها با دنيا چيزي معلوم نيست . در اين رابطه اطلاعاتي مي توانيد بدهيد ؟ اژدها چيست ؟
Merilyn : اين در اصل يكي از دلايل جمع شدن ما و Sal است . Pen Gough در مورد اژدها ها براي ما توضيحاتي داده بود ، ولي Sal خدمت بزرگي انجام داد بطوريكه به جلسه بزرگان اژدها ها وصل شد و اطلاعات زيادي را به ما داد . اطلاعاتي در رابطه با يك دوره حكومت اژدها هاي تاريكي بر دنيا واطلاعات زيادي مبني بر شكسته شدن اين سلطه در حال حاضر توسط اژدها هاي روشنايي ، آمد .
Ferhan : منبع اين اژدها هاي راشبا يا انرژي راشبا چيست ؟ ما هم اكنون در دنيا هستيم و آمدن اين انرژي را ديده و در اين آزمايش هستيم ، ولي اين انرژي از كجا مي آيد ؟
Sal : در اصل اين اطلاعات را Ra و Isis از جلسه مقامات بالاي Sirius گرفته و به كمسيون مقامات بالاي اژدها ها داده است .براي اينكه كمسيون مقامات بالاي اژدها ها ، جهت اتصال با اژدها هاي تاريكي ، به بعضي از تكنيكهاي متضاد نياز دارد .
Korkut : من يك سوال دارم . يعني شما مي گوييد اين دوره زماني ارتعاشات بالا ، به اژدها هاي روشنايي داده شده تا قدرت را از اژدها هاي تاريكي بگيرند ؟ آيا در زمان آخناتون نيز همين طور بود ؟
Sal : Hermes و Toth از آتلانتيس آمده و 12500 سال پيش در كنار نيل جاي گرفت ، فقط در طول زمان ، فرهنگهاي زيادي به مصر آمده و در نتيجه تركيب ارتعاشات پايين آمد .
جلسه اژدها هاي كهكشاني ، راشبا را توسط Ra و Isis براي جلوگيري از اين افت ارتعاش فرستادند .
Merilyn :من هم از Sal يك سوالي دارم ، آيا معاهده كهكشاني ( هم پيماني وابسته به راه شيري) از خيلي قبل بوده ؟
Sal : ميليون ها سال است كه اين هم پيماني كهكشاني وجود دارد . اين فدراسيون حالا تصميمات جديدي دارد . اژدها هاي تاريكي فكر مي كنند كه ارتباط خود را با چشمه ( منبع ) يعني خداوند ، از دست داده اند به همين خاطر حالا به شكل ديگر ي نياز است.
اين فدراسيون تازه تاسيس نشده ، Isis در هشتمين سطح ( تراكم- غلظت) و در حال حاضر كم كم به سطحي شبيه به سطح ارتعاشات اژدها ها نزديك ميشوند ، به همين دليل Isis و اژدها ها و فدراسيون كهكشاني ، باهم كار مي كنند .
Ferhan : فدراسيون كهكشاني ( وابسته به راه شيري )چيست ؟
Sal : جايي است كه به آن Alcyone گفته مي شود .
فدراسيون وابسته به راه شيري ، از هزاران فرهنگ مختلف، از سيستم هاي مختلف ستاره اي تشكيل شده كه اين هزاران سيستم ستاره اي ، اكثرا طبق دستورالعمل هاي اين فدراسيون زندگي مي كنند .
در فدراسيون كهكشاني ، موجوداتي از ارتعاشات بعد پنجم تا بعد هشتم وجود دارد.
از كلمه بعد زياد استفاده نمي كنم ، چون مانند يك بعدنيست ، يك سيستم متفاوتي است .استفاده از كلمه ” تراكم- غلظت “را ترجيح مي دهم .در حال حاضر مهمترين دليل آمدن راشبا به زمين ، يك گروه از اژدها هاي تاريكي هستند كه از سطح ستاره اي ف بصورت موذيانه ، مدت زمان زيادي است كه زمين را كنترل ميكنند. اما آنها به اشتباه خود واقفند . وظيفه اصلي راشبا در اصل ، پاكسازي دنيا از سيستمي است كه اژدها هاي تاريكي بوجود آورده اند. و دومين ماموريتش ، شفا دادن به ريشه هايي است كه در درون ما و از جانب اژدها هاي تاريكي مباشد. كه اين ريشه ها مي تواند از D.N.A ي ما هم باشد ، معنوي مي تواند باشد .
Merilyn : در واقع فقط شفا دادن اژدها هاي تاريكي نيست ، بلكه درعين حال جهت بالا بردن ارتعاشات و تكامل ماست .مخصوصا بعد از اين سمينارها انسان ها در مورد ايجاد تغييرات بزرگ و كشف هدف هاي زندگي شان سخن مي گويند . راشبا در اين زمينه به تنهايي عمل نمي كند ، بلكه سيستمهاي ديگري نيز در اين مورد كار مي كنند. هر كس در عين حال هم جهت بهتر بودن زمين تلاش مي كند و هم جهت تكامل .
متد شفا بخشي راشبا ، از ديگر متدها متفاوت است .اين را آموزش مي دهيم . از جمله روش هايي كه مي توان آنرا در ديگر سيستم ها هم مشاهده كرد ، اين است كه انسانها ميتوانند آن را بر روي خودشان اعمال كرده و به ديگران بفرستند . راشبا كاملا متفاوت است .
سمبلهايي كه به هندسه مقدس متكي هستند ، اگر يكبار بر روي حوزه انرژي رسم شوند ، حتي اگر شما بعداً از آنها استفاده هم نكنيد ،باز آنها در آنجا بوده و به شما سود مي رسانند . چندان مهم نيست كه آن را به دفعات براي خود وديگران استفاده كنيد .استفاده از راشبا چندان مهم نيست . اگر چيزي را اينقدر كمرنگ هم بنويسي ، باز هم مي تواني آنرا بخواني . اينجا يك چيز مهمي است و آن هم اينكه مفيد ولي لازم نيست .
Ferhan : آيا همسويي ، براي فعال كردن اين انرژي كافي است ؟
Merilyn : ما اين را استفاده مي كنيم ، چون انرژي Ra و Isis را حمل ميكند و وقتي كه انرژي به ما مي آيد ، يك نوع رقص مي كند كه خيلي زيباست .و همچنين سمبلها نيز حالت فعال كننده دارند .استفاده كردن از اين سمبل ها خيلي خوب است. سمبلهاي زيادي است ، فقط راه استفاده از آنها را به من ميگويند مهم اين است كه حتي اگر استفاده نكنيد، بعد از رسم سمبل ها روي بدن ،آنها كار خود را ميكنند .
Ferhan : مرلين آيا تو براي همه سمبل ها همسو شده اي ؟
Merilyn : طريقه رسم اكثر سمبل ها را Peter گرفت ، من هم نحوه استفاده از آنها و شناخت سمبل ها و قسمت فعال سازي نور مقدس و حفاظت را گرفتم .
Ferhan : آيا سمبلي است كه بيشتر دوستش داشته باشي ؟
Merilyn : بله ، سمبلي است به نام Aton كه بيشتر از همه آن را دوست دارم .
Sal : فعال سازي صعود راشبا و اطلاعاتي را كه در اين سمينارها گفته مي شود را ، باهم گرفته ايم .
Korkut : در سمينار آخر هفته كه در ازمير برگزار شد ، يك خانم جواني براي Merilyn يك سمبل آورد و گفت معمولا هركس سمبلي مي آورد و براي من هم اين آمد.اين خانم به Merilyn اصرار مي كرد در مورد ارتباط اين سمبل با راشبا از Pen Gough سوال كند . فقط براي اولين بار سمبلي از طرف يك خانم جوان از ازمير ارائه شده كه سيستم ارتباط بين راشبا و راشباي سياره اي است .
Ferhan : در راشبا براي كساني كه همسو شده اند ، سمبلي است به نام Traveller جهت برون فكني كه استفاده از آن براي همه همسو شدگان آزاد است .
آيا اين هديه اي است جهت بعد پنجم ؟
Merilyn : بله، فكر مي كنم همين طور است . من فكر مي كردم خيلي از افراد نتوانند از آن استفاده كنند، براي همين مي خواستم آن را از نوشته ها بيرون بياورم ، در اين باره به Pen Gough گفتم ، اراده انسانها مي شكند . گفت نه ، آن در جاي خودش خواهد ماند ، تو نمي تواني آنرا پاك كني . آنهايي كه مي توانند از آن استفاده كنند ، از آن استفاده خواهند كرد . اين سمبل را انسانهايي بيشتر مي توانند استفاده كنند كه ژن اژدها دارند.
Sal : انسانها نسبت به گذشته ، ساختار بالاي دارند مخصوصا از لحاظ انرژيايي در نتيجه اگر تعدادكساني كه بتوانند از اين سمبل استفاده كنند بيشتر شوند ، تعجب نخواهم كرد.به نظر من كساني كه سريعتر مي توانند اين كار را انجام دهند، كساني هستند كه بيشترين ژن اژدها را دارا مي باشند .
Ferhan : اين چه ارتباطي با D.N.A دارد ؟ هميشه راشبا را به D.N.A ربط مي دهي ، چگونه روي D.N.A تاثير ميگذارد ؟
Merilyn : مسئله اصلي اين است كه ما مي توانيم از قسمت بيشتر D.N.A استفاده كنيم ، مي توانيم آنها را فعال كنيم .ما در اصل از قسمت محدودي از D.N.A ي مان بهره مي بريم ، حالا به شكلي فعال شده است كه بتوانيم از ظرفيت اصلي آن استفاده كنيم . ما به اين ، ارتقاء ميگوييم .
Sal : راشبا فقط روي D.N.A كار نمي كند ، در عين حال روي انرژي الكترومغناطيسي ، مريدينها و خطوط موازي به هم پيچيده هم كار كرده و آنرا بهتر مي كند ، اينها هم جهت ارتقاء و تكامل ما كمك ميكنند .
Ferhan : در مورد نوري كه در D.N.A ي مان ضبط شده و ما منتظر به ظهور رسيدن آن هستيم ، چه مي توانيد بگوييد ؟
Sal : ما در اصل، داراي 12 پيچ D.N.A هستيم و هر پيچ نشان دهنده يك وجود ماست ،پس ما داراي 12 وجود هستيم ولي دانشمندان در حال حاضر فقط روي آن قسمت از D.N.A كار مي كنند كه با بدن ما مرتعش شده و بصورت يك حلقه ديده مي شود و به آن Helix ( مارپيچ ) مي گويند . حال ما با ارتقاء خود، حلقه هايي را فعال ميكنيم كه در فركانس هاي بالاتري هستند .
Ferhan : آيا در سال 2007 انتظار يك جهش جديدي را داريد ؟
Merilyn : طبق اطلاعاتي كه به من از كانالهاي مختلفي از جمله Pen Gough رسيده ، در سال 2007 اژدها هايي كه داراي روحهاي خالصي هستند به دنيا خواهند آمد، براي كالبد گرفتن حاضرند . اينها بچه هاي متفاوتي خواهند بود و به عنوان بچه هاي اژدها شناخته خواهند شد .
Ferhan : گفتيد بچه هاي اژدها ؟
Merilyn : آنها مطمئناً پدر مادراني را انتخاب مي كنند كه در راه روشن شدن ، ژن اژدها را با خود حمل مي كنند و نشانه بزرگ آنها اين است كه گردنشان كمي درازتر از حالت نرمال مي باشد. آنها به آن نيروي جادويي كه گفته ايم صاحب خواهند شد . فقط با نگاه كردن به انسانها مي توانند اثرات تاريكي را كاملا بهبود بخشند . در اطرافشان هيچگونه بحثهاي تشنج زا را نخواهند خواست و با آن سازگار نخواهند شد و در يك لحظه اين تشنج را از بين خواهند برد .
Ferhan : پس بچه هايي كه با خود ژن اژدها را دارند به زمين خواهند آمد ، در حال حاظر آيا انسانهايي وجود دارند كه ژن اژدها را با خود دارند ؟
Sal : بله هستند ، فقط در اصل 1 الي 2 در صد انسانها داراي ژن اژدها مي باشند .در صد ژن اژدها خيلي كم شده ، چون در بين نژادها تركيب ( چند رگه اي ) اتفاق افتاده و در حال حاضر سايه انسانها ي حمل كننده ژن ، خيلي كم شده. وقتي به نقشه ژنتيكي انسانها نگاه ميكنيم ، 1 الي 2 درصد تاثير ژن اژدها مانده ، تمام روح ها در دنيا ژن اژدها را تا حدودي دارند و اين درصد خيلي كم است .
در اصل از نظر ترتيب ژن ،
در رديف اول Orion’s (Orion)
در رديف دوم Plaidean’s (Pledieas)
در رديف سوم Syrians (Sirius )
و در رديف چهارم Draco’s (Dragos ) مي آيد .
اما Orion بيشترين درصد ژن را دارد .


دليل آن اين است كه فرمهاي اصلي همديگر را پيدا نكرده اند . در واقع زمين جاي مناسبي براي زندگي بدني اژدها ها نيست ، به همين جهت 20 الي 30 سال در روي زمين كرده و بعد مرده اند . آنها بدليل نيروي جاذبه و اتمسفر ، نتوانستند بطور طبيعي زاد و ولد كنند . ژن هاي اژدها بر روي ژن هاي انسان منطبق شده ولي دو رگه اي اتفاق افتاده و ضعيف شده اند .
Korkut : من اين گفته را بخاطر Merilyn نمي گويم ، من و Merilyn به اتفاق ، در جلسه بزرگان اژدهاها ماموريتهاي مشتركي داريم ، من فركانس بعد 9 را حمل ميكنم ، براي همين من يك تعداد ماموريت دارم.
Ferhan : در سال 2012 و يا تاريخهاي قبل از آن آيا تغييراتي اتفاق افتاده يا خواهد افتاد؟

Sal : چيزي كه در سال 2012 انتظار آن را داريم ، باز شدن بعضي از انرژيهاي مخصوصي است كه جاري شدن آن http://www.thehiddenrecords.com/images/EGYPT%20MAP%2008.jpgباعث خواهد شد انسانها به جاي اينكه بصورت قطبي زندگي كنند ، با انرژيهاي قطبي متحد شوند. انتظار داريم تفكر تك قطبي از بين رفته و قطبيت ارتقاء يابد .
در سال 2012 اساس اين مسئله است : قطبيت 2012 – زن ، مرد – گرم ، سرد – سياه ، سفيد –
تاريكي، روشنايي – و چيزهايي مانند اينها كم خواهند شد .
Ferhan : يعني از حالت نرمال خارج خواهيم شد ؟
Sal : البته سقوطي كه در قطبيت اتفاق مي افتد يك خاصيت منطقه صفر ايجاد مي كند و در اصل آگاهي ارتقاء خواهد يافت . اين بطور كامل يك اتفاق بزرگي نيست ولي در عين حال در جاي خود حركت مثبتي است . هرچه به سال 2012 نزديكتر مي شويم اختلاف بزرگي در تفاوت آگاهي ديده مي شود .اين تغيير بزرگي است. يك ارتقاء و تفاوت ايجاد خواهد شد در رفتارهاي اجتماعي ، فردي و فرهنگي .
بعضي از انسانها با اين فركانسهاي بالا و جديدي كه در حال آمدن است نخواهند توانست سازگار شوند و ترك دنيا را خواهند خواست . خواهند خواست كه از حالت نرمال خارج شوند ، از دنيا خواهند رفت .
براي بعضي از تغييراتي كه ايجاد خواهد شد ، بدن ما آن را نخواهد توانست تحمل كند .بدلايل مختلف و مخصوص خود ، از دنيا خارج خواهند شد .
آنهايي كه ماندن را انتخاب مي كنند و آنهايي كه مي توانند بمانند ، در بعد چهارم زندگي خواهند كرد .
آنهايي كه رفتن را انتخاب مي كنند ، در سياراتي كه در بعد سوم مناسب زندگي است ، زندگي خواهند كرد
بعضي ها هم به بعد پنجم ارتقاء خواهند يافت ، تقريبا 20 تا 25 ميليون نفر از تمام دنيا .
مسئله مهمي كه در اينجا مطرح است ، انتخاب آزادانه روح هاست كه مي توانند در بعد سوم بمانند يا به بعد چهارم ارتقاء يابند .اين ارتقاء ، رفتن به بعد پنجم را نيز شامل ميشود . اين كاملا يك انتخاب آزادانه است. فعلا تصميمي در اين مورد گرفته نشده .
ذاتا آنهايي كه به راشبا مي آيند مانند مرحله بعد چهارم هستند . آنهايي كه با راشبا در ارتباط هستند ذاتا در آن آگاهي هستند .
Ferhan :آیا اتفاق در همه جا یکنواخت خواهد بود ، یا نسبت به جغرافیا یا خواص روحی تاثیر خواهد کرد ؟
Sal : مثل بدن انسانها ، در روی دنیا هم خطوط انرژی وجود دارد و این خطوط انرژیها مانند خطوط انرژی انسان ، به رنگ خاکستری هستند و تقاطع ها و گردابهای انرژی ایجاد میکند .از این جهت انرژیهایی که به گردابهای انرژی می آیند اول در نقاط مشخصی جمع می شوند بعد در تمام سیاره پخش خواهند شد.
در کشورهایی که این گرداب ها در وسط آنها جمع شده اند ، آنها زودتر و بیشتر انرژی خواهند گرفت .
ترکیه از لحاظ جغرافیایی در یک نقطه خاصی قرار دارد . ترکیه هم به شرق و هم به غرب نزدیک است ، از لحاظ فرهنگی و جغرافیایی به خاورمیانه و kudus خیلی نزدیک است . به ایتالیا و انگلستان و مراکزی که در آنجا هست خیلی نزدیک است . در آنجا هم گردابهای انرژی وجود دارد . به همین دلیل ترکیه از نقاط دیگر تاثیر خواهد گرفت و تاثیر خواهد گذاشت .
Ferhan : صدای اژدها چیست ؟ من چند بار آن را امتحان کردم ، یکبار ستون فقرات من را به همراه صدا مثل پلاستیک کج کرد . در اینجا چه اتفاقی می افتد ؟
Merilyn : زمانی که انرژی اژدها را صدا می کنید ، انرژی اژدها بعد از این که در شما جاری شد ، برای در آوردن صدا از تارهای صوتی شما استفاده میکند. یکی از دوستانم آن صدا را خواست ضبط کند اما نتوانست ، چون دستگاه آن را ضبط نکرد . اژدها از کالبد تو استفاده میکند . و این زمانی اتفاق می افتد که شما به وجودتان اجازه ان را می دهید. در سمینارهایم همه می ترسند اما هرکس که امتحان میکند به این نفس تعجب میکند . در حالت نرمال همچین نفسی را ندارند اما این صدای اژدها ی است که در اصل با فرکانس فرد نیز ارتباط دارد . متناسب با فرکانس فرد ، صدای اژدها می آید . فرکانس هر فرد بالاتر باشد صدای اژدها هم به تناسب با آن خواهد آمد . من بر روی دختری 4 تا 5 ساله امتحان کردم و انتظار صدای کمی را داشتم ولی فرکانس او آنقدر بالا بود که غیر قابل تصور می نمود .
Ferhan : آیا صدای اژدها برای شفا بکار میرود ؟
Merilyn : صدای اژدها در اصل اثراتی را که شوک ها و ضربه های روحی در بدن انسان گذاشته اند را پاک می کند . صدای اژدها ، ضربه های روحی فردی است که اجرا میکند .
Sal : لازم به ذکر است که صداها نیز جزء دانش هندسه است و همانطور که سمبل ها به هندسه مقدس ربوط می باشند ، صداها و موسیقی نیز به هندسه مقدس مربوط اند .
Ferhan : Merilyn ما راشبا را با تو شناخته ایم ، و حالا هم با Sal آشنا شدیم . پیوستن Sal به راشبا چطور اتفاق افتاد ؟
Merilyn : در ماه می در یکی از سمینارها ی فعال سازی ، باهم آشنا شدیم . در آن هنگام بعد از سمینار ، نکاتی مشترک را در کارهایمان یافتیم . Sal در آن موقع با وجود بودن مرحله خوبی در راشبا ، نیاز مرحله جدیدی در ارتباط با ارتقاء راشبا را احساس کرد.
در راشبا هم Ra است و هم Isis . اما انرژی مذکر من نیست .
Sal : خیلی چیز مهمی است در تعادل نگه داشتن قسمتهای نر و ماده . برای در تعادل نگه داشتن قسمتهای نر و ماده ، در اینجا قرار گرفتن جنس نر و ماده خیلی مهم است . زمانی که ما انرژی های خودمان را با انرژی Merilyn متحد کردیم ، من فقط Ra نمی شوم ، در درون من کمی Isis می باشد .
Merilyn هم فقط Isis نمی شود ، در درون او هم کمی Ra می باشد و در این شکل ما یک 8 انجام می دهیم .
در اینجا Isis و Ra چیزهای زیادی را برای ما می آموزند و آن شفا و تعادل قطب های نر و ماده درون ماست ،
جون که در سال 2012 مجبور به ایجاد تعادل آنها خواهید شد . تمایل قطبی وقتی تمام شد ، لازم است نر و ماده در تعادل باشند . تعدل خیلی خیلی مهم است . همین طور که به جلو می رویم ، در قسمت فعال سازی راشبا چیزهایی در حال پیشرفت و یا تشکیل است .
Ferhan :داشتن اژدهای هر فرد یعنی چه ؟
Korkut : اژدهاها ذاتا با علم و حکمت خود می آیند. آنها می توانند کار حفاظت را نیز به انجام برسانند . چون آنها موجوداتی خیلی آگاه هستند و وقتی می آیند، با خودشان آگاهی یشان را نیز می آورند و البته که بهتر و نیرومندتر از دیگر رهبران اژدها ها می توانند کار حفاظت را انجام دهند .
Ferhan : شما از Bella Antora صحبت کردید ، از آن هم اطلاعاتی می دهید ؟
Merilyn : آن ملکه اژدها هاست و در عین حال رئیس کمسیون اژدها ها . او موجودی است از بعد دهم . معمولا در کاخ خود می نشیند و به همه جا سفیر می فرستد .
Ferhan : اگر یک انسان معمولی از آن دعوت کند ، می آید ؟
Merilyn : بله مطمئنا .
Ferhan : در حال حاضر در اینجا اژدها هست ؟
Merilyn : آنها هر زمان سپرهای حفاظتی را بوجود می آورند ، چه بخواهی چه نخواهی . در سمینارم او را صدا خواهیم کرد و به انسانها اژدها یشان را خواهیم شناساند .
Ferhan : سیاره اژدهاهای آگاه در کجاست ؟
Sal : Alfa Droconis . اگر یک نقشه ستاره گان باشد می توانیدآن را ببینید.
Ferhan : می خواهم از Korkut در مورد چگونگی شناخت راشبا در ترکیه بپرسم ؟
Korkut : فکر اصلی سمینارها : ” اگر می خواهید ارتقاء پیدا کنید ، متعادل شوید ، قسمتهای مرد و زن و قطبهای درونتان را در دورانی که قطبها اثراتشان را گم می کنند و جهت ارتقاء شما کمک می کنند.” کسانی که می گویند این چیز جدیدی نیست اشتباه می کنند. چون علوم قدیمی و جدید و تکنیکها … به تلاشهای پر انرژی تبدیل می شود . یک نوع فعال کردن یا یک نوع تولد دوباره ای را زندگی می کنید. این کارها جهت پیدا کردن تعادل خیلی کمک می کنند ، البته راه های دیگری هم هست اما در اینجا تغییرات را با سرعت بالا دیدیم .
کسانی که نمی دانستند آنجا از چه تشکیل شده ، ذاتا بی قرار بوده و به فعالان راشبا تبدیل شدند و از لحاظ شخصی خارج از فعالیتهای انرژییایی چیزهای زیادی یاد گرفتند .
جملاتی مانند “چیزی که تاریکی را تاریکتر کرده ، فراموش کردن رابطه خود با خالق است ” و مانند اینها ، شخصا اولین دفعه ای است که این چیزها را می شنوم . تعادل همه چیز است .
Ferhan : مرلین جان به کسانی که در ترکیه از راشبا استفاده می کنند پیامی داری ؟
” می خواهم در ترکیه زندگی کنم “

پ . ن : اين مطلب را دوست خوب و جديدمان سعيد عزيز در قسمت نظرات گذاشته بود كه وقتي خواندم  ديدم گفته هاي جالب و تامل بر انگيزي داره. اول يك تشكر به سعيد عزيز بابت ترجمه اين مطلب. و ديگر اين كه كاري به ماهيت اين انرژي ندارم چون شايد يك انرژي مثبتي نباشه و هدفي پشت آن نهفته باشه.خدايان مصريان از بازمانده هاي آتلانتيس هستند كه به دانش بسياري رسيدند تا جايي كه دست به آزمايشات بسياري زدند و … كه باعث نابودي آتلانتيس شد.دلايلي كه اين مطلب برام جالب بود يكي راجع به گونه هاي انسانها از سيارات مختلف كه در افسانه هاي مصري كه ديگر نبايد به ديد افسانه نگاه كرد آمده و ديگري مطالب آن راجع به dna و … .

اميدوارم سعيد عزيز مطالب جديدتر راجع به اين موضوعات را براي استفاده در وبلاگ ترجمه كنند.باز هم ممنون.

در كل كاري به درست بودن يا نبودن اين مطلب يا بقيه مطالب وبلاگ ندارم.مهم اينه كه ما از همه مطالب در اين زمينه ها اطلاع داشته باشيم و هر مطلبي در اين وبلاگ دال بر تاييد يا تكذيب آن نيست.هدف انتشار همه اطلاعات است.


نظرات شما عزیزان:

amin hosein
ساعت9:38---27 مهر 1389
بابا تو دیگه کی هستی !
پس کی میایی سراغ ما
نشانه من 2207


حسن
ساعت18:23---24 مهر 1389
ســــــــــــــــلام.. خوبی...


صدایت میکنم


گرچه دوری از صمــــیم قلب دعایـت میکـنم


چیز با ارزشی ندارم جز دلم
این دلم را خاک پایت میکنم

ندارد نازنــین


گر بخواهی جان خود را من فدایت میکنم

هیچ زمان از من نخواه ترکت کنم


چون فقط پیش خداست که شکایتت میکنم


راستی بدو بیا که به روز کردم... تو وبلاگ جدیدم منتظر حضور سبزت هستم..


بله برون آبجی گلی هست... اما شیرینی به شرط رقص میدیم..


پس زودی بیا که منتظرتم..


بهاری باش...



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 24 / 7 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین